Sidor

torsdag 7 januari 2016

 
Ett nytt år har börjat.
Mitt sista år på jobbet.
 
Har inte haft så mycket tid att skapa men det här året började bra.
Har tänkt länge på att göra en av mina kit från  
Keepsake Quilting, " Petals of my Heart"
Här kan ni se första 6 block jag har hunnit med på min ledighet. 12 st. kvar att göra och bara 4 dagar ledig. Lägger ut lite bilder allteftersom. Mitt största problem kommer sen när alla block är ihop sydda. Hur ska jag quilta den? Det blir säkert ett utmaning men, det är det jag tycker om.





Ha det bra !

10 kommentarer:

  1. Så härliga block. Riktiga konstverk

    SvaraRadera
  2. Vilka underbart vackra block! Kram Kerstin

    SvaraRadera
  3. Underbara blomblock. Kram Annika

    SvaraRadera
  4. Underbara. Nu väntar jag på våren när jag ser dom.

    SvaraRadera
  5. Fantastiskt vackra block, så mycket jobb! Har du sytt alla bitarna för hand? kram Katarina

    SvaraRadera
  6. Oj, vilka vackra block du har sytt!
    Kram Carin

    SvaraRadera
  7. Vilka underbara blomblock.
    Hälsn Elisabet i Järfälla

    SvaraRadera