Sidor

tisdag 12 januari 2016

 
Så var det dags att börja jobba igen...
Jag han med några block till och har 6 kvar.
Några har frågat mig hur jag kommer att sy alla applikationerna.
Ärligt talat jag kommer att ge mig på djup vatten och jag vet inte om jag kommer att drunkna eller inte men jag känner så stark för det.
 Frihands quiltning. Jag förstår att ni ler ner ni läser detta för det gör jag också men, gör jag inte det så kommer jag ångra mig. Man kan hand sy men det är ingen utmaning, inte för mig så vi få se hur det blir. Hoppas ni kommer att tycka om den och att jag kommer att tycka om och inte ångra mig att jag gjort detta. 
Här kommer bilder på dom nya fast jag har andra applikationer som ska vara med men det kommer senare när jag har sytt ihop alla block.





Jag har lärt mig väldigt mycket av det jag har gjort hittills och hoppas att kunna så småningom kunna göra mina egna men det är lång väg dit ...tror jag för man vet aldrig. 
Ha det så bra och tack att ni tar er tid att titta.
Kram


5 kommentarer:

  1. Vilka fina block du har gjort, önskar dig lycka till med kvällningen!

    Kram Catharina

    SvaraRadera
  2. Vilka fina block du har gjort, önskar dig lycka till med kvällningen!

    Kram Catharina

    SvaraRadera
  3. Fantastiskt fina block. Ska bli roligt att se dem färdiga. Kram Annika

    SvaraRadera
  4. Helt underbara "konstverk" Du håller på med!
    En fröjd för ögat, tycker jag.

    Dollandesign

    SvaraRadera