Sidor

söndag 21 augusti 2016

Det var på tiden att visa att jag finns fortfarande och inte bara det utan att, då och då hamnar jag vid sy maskinen. Tyvärr min nya maskin har get mig huvudvärk och känner mig som en nybörjare när det gäller frihands quiltning. Saknar min gamla maskin då jag kunde använda min Fab-U-Motion.
Det är ett stor besvikelse eftersom jag frågade innan jag bytte in min gamla maskin. Det var faktisk mitt krav för att göra det. Konstig nog att man frågar representanter från Husqvarna som säger att det ska gå sedan när man frågar varför låter motor så mycket när jag kopplar den , efter att jag har köpt den, så svarade Husqvarna att maskinen är inte anpassat för att använda Fab-U-Motion.
Den här miss quilt har jag gjort för en kollega som har gått i pension och som har varit där för mig när det har varit som svårast.
Tack snälla Anne-Lie!


 Det var allt för den här gången.
Önskar alla en sy rik höst för den är väl här nu.

6 kommentarer:

  1. Så söt kattbonad du sytt till din kollega! Trist när inte försäljarna kan sina produkter. Själv har jag en OPAL 690Q som jag frihandskviltar med och jag är supernöjd med den!
    Kram Catarina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Catarina. Jag får kämpa vidare med min maskin.Kram

      Radera
  2. Så söta katter. Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Underbara katter Du "har" på Din quilt, tycker jag.

    Dollandesign

    SvaraRadera