Sidor

onsdag 23 november 2016

Har haft semester nu i tre veckor och börjar så smått att komma igång.
Har fortfarande stress känsla i kroppen som om någon jagar mig men , det skulle avta så småningom har jag hört. Det är svårt att förstå att nu, har man inga krav på sig utom dom krav man själv kommer på och där ligger problemet ... Städar, tvättar, ja allt som ska göras som jag fortfarande jobbar.
Inget jobb men det sitter djup in i ryggmärgen.
 
Konstig att man har väntat på den dagen man är fri sen hittar man själv på allt som "ska" göras.

Har gjort klart en löpare  och några kort mest för att lära mig. Det är inte så att scrap booking tar över broderi eller quilt  men det känns trygg att ha nånting att skapa när det blir torka.
Har 4 projekt på gång, hoppas bli klart till julen. 


  Till min svärdotters födelsedag



Gjorde ett kuvert och en present påse


Lite Jul kort





Varje dag går jag ut med Browni, en bild från våra promenader som är på 1,5 till 2 timmar.



Ha det bra tills nästa gång!!!



7 kommentarer:

  1. Din blev bara så snygg och så fint du har kviltat. Sen är ju dina kort superfina och så vill jag gratulera till "semester", det är bara till att njuta! Kram Catarina

    SvaraRadera
  2. Så mycket fint du gjort och du är verkligen en hejare på kviltning! Korten är också jättefina.
    Kommer semestern att övergå i "ledighet" sedan?
    kram
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Catarina och Gunilla! Ja Gunilla, efter semester så är jag pensioner.

      Radera
  3. Underbar duk i underbara färger! Och vilka underbara kort du har gjort!
    Kram Kerstin

    SvaraRadera
  4. Mycket fin duk och vilka vackra kort. Kram Annika

    SvaraRadera
  5. Vilka otroligt vackra kort du har skapat! Duken är en läckerbit, har sytt en sådan själv fast i grönt.
    Fin vecka! kram Gunilla

    SvaraRadera
  6. Mycket snygg löpare med så fin kviltning! Jättefina kort också! kram Katarina

    SvaraRadera