Sidor

måndag 28 november 2016


Snart är det jul och som varje år,  gör jag nånting till varje familj( barn som har blivit vuxna, familj,  medan jag blir nu för tiden bara äldre...hihi,hi .
Den första ut, inget namn, är en korg som jag tänkte fylla med lite traditionellt innehåll  som godis, mandariner, ja, vad jag kommer på. Självklart kommer det att bli ett Gud Jul kort också men den är sist på min lista. 
Här kommer den


Väldigt stadig och inte svårt att göra, ska göra en åt mig själv nästa år.
Ha det bra tills nästa gång.
  

7 kommentarer:

  1. Så snygg, vilken härlig present. Kram Annika

    SvaraRadera
  2. En så fin korg och en trevlig present

    SvaraRadera
  3. Underbar korg du har gjort! Och vilken toppen idé!
    Har du själv gjort mönstret till den?
    Kram Kerstin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Kerstin och nej det har jag inte gjort fast har tankar att göra en annan eftersom man har lärt sig så mycket hur man ska tänka.

      Radera
    2. Har du någon länk till mönstret?

      Radera
  4. Det är en video som jag har köpt.
    https://www.anniescatalog.com/onlineclasses/index.html


    SvaraRadera