Sidor

torsdag 29 december 2016

Snart , bara om några dagar knackar nya året på dörren och tänkte lägga ut sista bilderna ,
presenter som jag har gjort till julen.
Jag börjar med bilder på korgarna i arbete

och slut produkten
Till ett barnbarn har jag sytt en quilt med teman hästar.
Allt är sytt och frihandsquiltat på min Designer Epic.
Det tog några timmar innan jag fick det att fungera med frihandsquiltning men det var värt. Kan inte säga att jag kan men bättre än det var för bara några månader sen.
Lite detaljer på min quiltning.

En liten present i sista minuten
Det blev ett pepparkakshus också
och till slut en tårta
Ett nytt år, nya utmaningar, nya förhoppningar, nya önskningar!
Jag själv önskar mig först och främst att vara frisk och att min familj, mina vänner, kompisar, bekanta, ja, alla för ett frisk, glad, fylld av kärlek nytt år.

GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA!!!


6 kommentarer:

  1. Så fina saker Du sytt och mumsig tårta. Gott slut och Gott Nytt År till dej och de dina hälsar Elisabet i Järfälla

    SvaraRadera
  2. Söta korgar och du kan verkligen frihandskvilta!
    Gott Nytt År!
    kram

    SvaraRadera
  3. Korgarna är verkligen söta och din frihandskviltning mycket proffsig. Gott Nytt År. Kram Annika

    SvaraRadera
  4. Underbara saker du sytt! Och WAW som du kan kvilta!!
    Önskar dig ett Gott Nytt År.
    Kram Kerstin

    SvaraRadera
  5. Vilka fina saker,både sydda och tillverkade i köket. Mums!
    Kram Gudrun

    SvaraRadera