Sidor

lördag 27 maj 2017

Lite av vad jag har gjort. Hoppas ni ser nånting ni tycker om.


Äntligen klart och såld. Bara bilden kvar.


Liten barnvagn quilt


Hoppas att lilla barnet tycker om nallebjörnen. Den är också sålt. 




Lite broderi till gardiner.

Som ni vet så har jag skaffat mig en till hobby. Inte så duktig än, har svårt att välja men det blir någons födelsedag och då försöker jag. Har varit på största skrapboknings mässan och gick på kurser. Hoppas bli bra en dag.

 Så där såg det ut, vi skapade och
själv klart köpande.


Behöver inte skriva nånting



Nästa två är bara inlärning



Den sista ... ja när man hör sit barnbarn säga:
Farmor vet du hur grymt du är på att baka?... då blir det bakning också.


Nu vet ni hur livet som pensioner ser ut hos mig.
Har några projekt nästan klara så det kommer bilder ...snart
Önskar alla en vacker trevlig sommar och hoppas ni hittar nånting ni tycker om.
Min magnolia




7 kommentarer:

  1. Underbara alster du har sytt! Och vilken kviltning!! WAW!!
    Och dina kort är bara så underbara. Gillar de skarpt! Scrapbooking är så fint! Kram Kerstin

    SvaraRadera
  2. Så fina täcken. Scrapbookingen är också så fin. Dessutom bakar du också. Ojoj, vad mycket. Kul

    SvaraRadera
  3. Vilka fina barntäcken du har gjort och din frihandskviltning är suverän. Vad duktig du är även med scrapbooking, verkligen fina kort, och dina bakverk ser supergoda ut!

    Kram Catarina

    SvaraRadera
  4. Såå mycket fint grattis kram

    SvaraRadera
  5. Vilka vackra saker du visar upp!
    Kram Gudrun

    SvaraRadera
  6. Helt underbara saker du visar upp, vilka kort du gjort och för att inte tala om alla bäbiekviltarna. Lycka till med all din lediga tid och allt ditt skapande. Kram Immi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ps, varifrån kommer du underbara ugglorna?

      Radera